Proč SME?
SME segment nabízí obrovské příležitosti na pojistném trhu.
Ale velká část z nich je stále neprozkoumaných kvůli staromódnímu prodejnímu přístupu.
Náš inovativní prodejní přístup poskytuje konkurenční výhodu tím,
že je odlišný, lepší, působivý a rychlý.
Trh SME v číslech
Každý 10. Čech je majitel malého podniku tak, jako já.
To je pro vás skvělá příležitost!
V České republice je více než 1 milion podnikajících fyzických osob.
75 % z tohoto milionu pracuje pouze v 15 průmyslových odvětvích,
například jako majitelé obchodů, kadeřnictví nebo v pohostinství.
Předpokládané průměrné pojistné na zákazníka činí 7 tisíc Kč.
Celkově se tedy jedná jen u zmíněných 15 odvětí
o pojistné 5,3 miliardy Kč.
Tradiční způsob prodeje
V současné době
vedeme prodejní rozhovor s cílem
vytvořit poptávku po pojištění
Tento tradiční typ prodejního rozhovoru však nebere v potaz ani potřeby zákazníka, ani jeho emoce a sny:
- Předmětem je popis vlastností produktu, a ne obavy a stres, kterým jsou podnikatelé vystaveni
- Prodáváte stále pojištění, a ne klid v duši (nejde o přátelskou diskusi o mých snech a ani mě nepřesvědčíte, že vám jde o moje podnikání)
- Nevyvoláváte ve mě ochotu koupit (nemám vůbec pocit, že bych vaše pojištění potřebovala a prodej je úspěšný pouze tehdy, když jsem se zajímala o pojištění ještě před tím, než jsme se potkali)
Anna se nestará o produkty,
stará se o svůj obchodní a osobní život
- Moje podnikání je můj život, můj život je moje podnikání
- Obchodní ztráta má dopad jak na můj obchodní, tak i soukromý život (a naopak)
- Mé priority jsou rodina, moje podnikání, a ochrana mých příjmů
- Mou hlavní obavou je, že nebudu mít dost peněz na to, abych koupila večeři pro mou rodinu nebo zaplatila vzdělání své dcery
- Nepovídejte mi prosím o pojištění. Řekněte mi raději, jak chránit svůj příjem a jak se stát úspěšnější
- Pojištění je komodita, produkty jsou všechny stejné, a neuvidím jeho hodnotu, dokud se mi něco nestane
- Nemám moc času, tak se, prosím, vyjadřujte stručně a srozumitelně
Kvůli nedávné krizi a celostátnímu "vypnutí" celé ekonomiky, je mnoho podnikatelů jako jsem já v těžké situaci a nemají chuť utrácet další peníze za pojištění. To je další silný důvod, proč byste mi neměli pouze nabízet vaše produkty. Místo toho byste se měli snažit získat mou důvěru, abych cítila, že s pojištěním spíše investuji do svých snů.
Tím, že budete odlišní, lepší, působivější a rychlejší
budete v podeji úspěšnější
S novým způsobem prodeje budete pro zákazníky partnerem
a pomůžete jim objevovat, jak může Moje Firma pomoci k tomu,
aby jejich podnikání prosperovalo a oni si pak mohli splnit své sny.
Nový způsob prodeje