Jak na to půjdeme
“Obchodní“ nabídky
Skutečná změna začíná změnou chování. Musíme myslet na sny a rizika při každé interakci se zákazníky, nejen při prodejních rozhovorech. To vyžaduje, abychom přistupovali i k technickým oblastem, jako je tvorba nabídky a vysvětlení balíčků Mojí Firmy z hlediska snů a rizik.
Při vedení zákazníka prostřednictvím našeho sjednavače
se držte snů a popisu rizik
Jakmile otevřete náš sjednavač, abyste vysvětlili čtyři různé balíčky a vytvořili nabídku, propojte tuto technickou část s tím, co jste se dozvěděli o podnikání vašeho zákazníka, jeho rizicích a toleranci vůči riziku.
Podívejte se, jak by to Jiří udělal v praxi
DOPORUČENÍ
Usnadněte zákazníkům
rozhodování
ZDŮVODNĚNÍ
Poskytne to zákazníkovi
klid
UKOTVENÍ
Mějte pádný argument
aby se řídili vašimi radami
Nabídka produktů/řešení
Vysvětlení vlastností produktů z nové perspektivy