Jak na to půjdeme
“Obchodní“ nabídky
Skutečná změna začíná změnou chování. Musíme myslet na sny a rizika při každé interakci se zákazníky, nejen při prodejních rozhovorech. To vyžaduje, abychom přistupovali i k technickým oblastem, jako je tvorba nabídky a vysvětlení balíčků Mojí Firmy z hlediska snů a rizik.
Při vedení zákazníka prostřednictvím našeho sjednavače
se držte snů a popisu rizik
Jakmile otevřete náš sjednavač, abyste vysvětlili čtyři různé balíčky a vytvořili nabídku, propojte tuto technickou část s tím, co jste se dozvěděli o podnikání vašeho zákazníka, jeho rizicích a toleranci vůči riziku.
Podívejte se, jak by to Jiří udělal v praxi
Usnadněte zákazníkům
rozhodování
Poskytne to zákazníkovi
klid
Mějte pádný argument
aby se řídili vašimi radami
Nabídka produktů/řešení
Vysvětlení vlastností produktů z nové perspektivy
Reakce zákazníků
Budete vědět, že jste úspěšně použili nový prodejní přístup,
pokud vaši zákazníci reagují takto
Michal, 61 Velká výhoda je, že mě agent Allianz „navštívil“ virtuálně s naší diskusí prostřednictvím videokonferencí. Skvělý krok v období pandemie COVID-19.
Dimitri, 28 Moje konverzace s agentem Allianz mi pomohla vyřešit obchodní priority a pomohla mi ke zmírnění rizik. Jsem vděčný, že jste mně oslovili.
Aneta, 25 Nikdy předtím jsem nemyslela na pojištění, které by pomohlo mému podnikání růst a prosperovat.
Tamara, 27 Když diskutujete o svých podnikatelských plánech a trendech, které v současné době ovlivňují vaše každodenní činnosti, uvědomujete si, že ten chlap vedle vás není pojišťovací agent. Je to někdo, kdo chápe a stará se o vaše podnikání. To dává věci do kontextu, velmi to oceňuji!
Anča, 51 Nabídky, které jsem obdržela předem, nevysvětlily nic kromě toho, kolik zaplatím. Jsem ráda, že jsem před zakoupením pojištění získala více odborných rad.
Marek, 37 Nákup pojištění pro mé podnikání nebylo nikdy tak poutavé. Díky za přístup a rady.
Tomáš, 60 Bylo tak zajímavé zjistit, jak mí kolegové vnímají velká rizika, která v současné době ovlivňují naše podnikání. To mi poskytlo zcela odlišný pohled na mé obchodní priority a způsob řízení rizik.
Inna, 42 Moje očekávání ohledně nákupu pojištění se navždy pozitivně změnilo. Díky, že jste mě navštívil.
Petr, 31 Diskutování o mých finančních prioritách a plánech skutečně přináší mé pojistné do kontextu a umožňuje mi pochopit, že přínosem pojištění je stabilita finančního příjmu a ne pokud pojistitel vyplácí více pojistných plnění než platíte pojistné.
Jiří, 55 Bez ohledu na pojistné potřeby chci, aby tato konverzace probíhala jednou ročně! Velmi užitečné pro mé podnikání.
Michaela 35 Jak můžete nedůvěřovat někomu, kdo si je tak dobře vědom toho, co mě v noci nedá spát?


