Jak na to půjdeme Jak na to půjdeme

“Obchodní“ nabídky

Skutečná změna začíná změnou chování. Musíme myslet na sny a rizika při každé interakci se zákazníky, nejen při prodejních rozhovorech. To vyžaduje, abychom přistupovali i k technickým oblastem, jako je tvorba nabídky a vysvětlení balíčků Mojí Firmy z hlediska snů a rizik.

success

Při vedení zákazníka prostřednictvím našeho sjednavače
se držte snů a popisu rizik

Jakmile otevřete náš sjednavač, abyste vysvětlili čtyři různé balíčky a vytvořili nabídku, propojte tuto technickou část s tím, co jste se dozvěděli o podnikání vašeho zákazníka, jeho rizicích a toleranci vůči riziku.

screenshot
bubbles
konrad

Podívejte se, jak by to Jiří udělal v praxi

Zjistit více

Z toho, co jsem načerpal z naší diskuse, věřím, že balíček Moje Firma Plus s vyššími limity a spoluúčastí vám poskytne největší hodnotu (tip na přenosnou ilustraci čtyř balíčků).

Nabídka produktů/řešení

Vysvětlení vlastností produktů z nové perspektivy

Podpora prodeje

Tento modul poskytuje podpůrné materiály pro přípravu a vedení konverzace se zákazníky
Kliknutím na níže uvedený odkaz stáhněte příslušný soubor.

Reakce zákazníků

Budete vědět, že jste úspěšně použili nový prodejní přístup,
pokud vaši zákazníci reagují takto

michal
starstarstarstarstar

Michal, 61 Velká výhoda je, že mě agent Allianz „navštívil“ virtuálně s naší diskusí prostřednictvím videokonferencí. Skvělý krok v období pandemie COVID-19.