Jak na to půjdeme Jak na to půjdeme

“Obchodní“ nabídky

Skutečná změna začíná změnou chování. Musíme myslet na sny a rizika při každé interakci se zákazníky, nejen při prodejních rozhovorech. To vyžaduje, abychom přistupovali i k technickým oblastem, jako je tvorba nabídky a vysvětlení balíčků Mojí Firmy z hlediska snů a rizik.

success

Při vedení zákazníka prostřednictvím našeho sjednavače
se držte snů a popisu rizik

Jakmile otevřete náš sjednavač, abyste vysvětlili čtyři různé balíčky a vytvořili nabídku, propojte tuto technickou část s tím, co jste se dozvěděli o podnikání vašeho zákazníka, jeho rizicích a toleranci vůči riziku.

konrad

Podívejte se, jak by to Jiří udělal v praxi

Zjistit více

Z toho, co jsem načerpal z naší diskuse, věřím, že balíček Moje Firma Plus s vyššími limity a spoluúčastí vám poskytne největší hodnotu (tip na přenosnou ilustraci čtyř balíčků).

Nabídka produktů/řešení

Vysvětlení vlastností produktů z nové perspektivy

Podpora prodeje

Tento modul poskytuje podpůrné materiály pro přípravu a vedení konverzace se zákazníky
Kliknutím na níže uvedený odkaz stáhněte příslušný soubor.

Reakce zákazníků

Budete vědět, že jste úspěšně použili nový prodejní přístup,
pokud vaši zákazníci reagují takto